Friday, June 25, 2010

Endelig....

Nu har jeg også endelig fået lavet mig en blog, skønt! Okay lidt om mig:
- Jeg elsker mad, og det må meget gerne være lækkert mad... Ps. Jeg hader Mcd, og jeg er heller ikke så vild med Burger King, jeg føler mig bare meget mæt, hvis jeg lige har spist det.
- Jeg spiser nogle gange mere mad end min far til aftensmad, men det er kun, hvis det smager godt.
- Jeg HADER edderkopper, men jeg vil ikke dræbe dem, og det gælder også andre slags insekter.
- Jeg er helt vild med mode, men jeg læser ikke andre blogs, for jeg foretrækker Costume eller ELLE.
- Jeg er et konkurrencemennesker, og er en dårlig taber...
- Jeg kan godt lide at shoppe, ej jeg elsker det faktisk. Jeg køber bare kun ting, som jeg ved, at jeg kommer til at bruge.
- Jeg elsker god kvalitet.
- Jeg elsker mine veninder, for de er da bare hyggelige.

Der er meget mere, men det kan i jo for af vide, i løbet af noget tid her på min nye blog.

No comments:

Post a Comment