Thursday, July 29, 2010

Nej hvor jeg dog nyder ferien....

Denne her uge har altså bare været god, og den har ikke været præget af lorte jetlag... rart, nårhh men altså så skal i lige hører:
  • Mandag: Shopping i Lyngby med Frederikke orh det var altså hyggeligt, og vi åd paradis is, og vi var lidt længe oppe får vi gloede altså lidt på facebook, ikke så godt.
  • Tirsdag: Strandvejr og besøgte lige Tisvildeleje hvor ens naboer da har et lækkert sommerhus, så var vi da også på stranden yes!
  • Onsdag: Ja der hvor det også godt vejr, så der tog man lige til furesøen med sine 3 skønne veninder Frederikke, Emma og Clara, hihihihi vi åd altså også is- men vandet var dog ikke så lækkert (grønt men nogen røde underbukser på bunden)...
  • Torsdag/i dag: Lortevejr, men det er nu egentligt ok, jorden har vel brug for noget vand. Når, men jeg var i Lyngby for at spørger om job, nu skal jeg bare lige sende en ansøgning. Så har jeg også blogget endel, og udforsket hvordan man gør!
  • Fredag/imorgen: Jeg skal være sammen med Frederikke igen- det bliver vel meget hyggeligt.
  • Lørdag: Der håber jeg at, ens bedsteveninde er kommet hjem, for jeg har ikke set hende hele ugen, da hun har været i sommerhus...
  • Søndag: Skal til sin onkels fødselsdag, og noget andet, som jeg ikke ved endnu!

No comments:

Post a Comment