Tuesday, August 3, 2010

Haha Jensens bøfhus...

Vi var på Jensens bøfhus igår okay nu begynder det....... dam dam dam dam.....
Da vi kommer ind for vi jo selvfølgeligt et bord, men der går rigtig lang tid før at tjeneren kommer, og tager imod vores bestillinger. Da vi så får vores mad, er vores mad kold!!!! Der manglede også det grønne som der stod på menukortet, så da min venindes mor spurgte om der ikke manglede grønsager sagde tjeneren, at det gjorder der i hvert fald ikke! Vi henter så et menukort, og der stoede faktisk, at der hørte noget grønt med, pinligt for dem. Når men på min fars tallerken var der ikke særlig mange kartoffler, så vi bestilte nogen flere, problemet var så bare, at de først kom, da vi var færdige!!!!!!!
- Min far sagde det så til tjeneren (og min veninde og jeg var ved at flække af grin). "Altså nu har vi jo været ude og spise på mange steder i denne her sommer, og det her har klart været det værste sted! Det har været katerstrofalt". Så foreslår han så alle mulige rabatter, og vi ender med at give 400kr, for 7 mennesker, billigt... Det bedste var, at da min far sagde det til ham der køkkenchefen, som var en lille ung mand, så begyndte han og grine.........

No comments:

Post a Comment